Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

ΕΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ





Κοντά στους μαθητές του 14ου Δημοτικού  Σχολείου Πάτρας βρέθηκε την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017 ο τεχνικός διευθυντής της Παναχαϊκής, Κώστας Κατσουράνης. 



Ο διεθνής ποδοσφαιριστής και πρωταθλητής Ευρώπης με την εθνική ομάδα το 2004 μίλησε στα παιδιά για την αξία του τοπικού Αθλητισμού  και την ανάγκη στήριξης του πατραϊκού ποδοσφαίρου και της ιστορικής ομάδας της πόλης μας, της ΠΑΝΑΧΑΪΚΗΣ.  








Φωτογραφήθηκε με τους μαθητές του σχολείου και  υπέγραψε αυτόγραφα.










 



 Στη συνέχεια μοίρασε προσκλήσεις για τους αγώνες της Παναχαϊκής και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το γήπεδο της Αγυιάς 

















ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ






Ευχαριστούμε τιον κ. Ανδρουτσόπουλο Γιάννη  για τις φωτογραφίες και τη δημοσιογραφική κάλυψη της επίσκεψης του Κώστα Κατσουράνη στο σχολείο μας.




1 σχόλιο:

  1. Χρηστος Ζησης

    7 Φεβρουαρίου στις 4:02 μ.μ.

    Eνας πρωταθλητης Ευρωπης στο 14ο δημοτικο.
    Το μεσημερι επεστρεψε ο μικρος γιος μου απο το σχολειο.
    -"Μπαμπα κλεισε τα ματια",μου λεει.
    Τα εκλεισα λοιπον και οταν τα ξανανοιξα ειδα τη φωτο του Κατσουρανη,υπογεγραμμενη απο τον ιδιο."Ελα κοντα στην ομαδα της πολης μας.ΠΡΩΤΑ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ" ελεγε το μηνυμα.
    -"Μπραβο αντρακο μου",του λεω."Να την φυλαξεις τη φωτο.Ο Κατσουρανης ειναι πρωταθλητης Ευρωπης".
    -Ναι μπαμπα το ξερω",μου απανταει.Αλλα εγω στην κανω δωρο.Για σενα την εφερα.Εγω δεν βλεπω ποδοσφαιρο και εσενα η Παναχαικη ειναι η ομαδα σου".
    -"Μα κοιτα να δεις" προσπαθησα να του αλλαξω γνωμη.Ματαια.Ο γιος μου εφυγε χαρουμενος γιατι ηξερε οτι μου εκανε ενα δωρο που θα μου αρεσε πολυ.
    Επομενως ευχαριστω απο καρδιας τον Κατσουρανη για το απροσμενο δωρο,και πανω απο ολα τον ευχαριστω που αφιερωνει τον χρονο του για να μαθει τα παιδια μας για την ομαδα της πολης τους.Μερικες πραξεις στη ζωη,ειναι ενδεχομενως πιο πολυτιμες και απο ενα Πανευρωπαικο χρυσο.
    Μπραβο Κωστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή